16/9/11

Una nova etapa

Aquest any he començat un nou curs, primer d'E.S.O. (Educació de Secundari Obligatòria) i vaig a l'institut.
És molt diferent per què per exemple hem canviat de companys i de classes. A més venen persones d'altres pobles i escoles.
Som quatre classes i tenim molt professors i professores diferents.
També hi han els horaris; em tinc d'aixecar molt aviat, una altre cosa és que alguns dies s'acaba el col·legi a 2/4 de sis de la tarda i hi han dies que plego a les dues.
Tinc assignatures noves com per exemple, tecnologia. I a classe de música a primari tocava el carrilló i a secundària toco la flauta. De moment no és que en sàpiga gaire però ja aniré aprenguen, perquè només porto una classe de música!

1 comentari:

Cherry blossom ha dit...

Hola,
jo ara estic començant un bloc anomenat Idees de colors. L'he creat en veure el teu bloc i m'ha donat molta energia.