19/12/09

poema de nadal

Aquest any, he tingut que fer un poema de nadal, per un concurs de l' escola, i un concurs de l' ajuntament. Me l' he tingut d' inventar jo tota sola.Jo em penso que m' ha quedat bé però espero la teva opinió: EL NADAL
Jugo vora el foc
mentres arriben les festes a poc a poc
i adorno l'arbre de nadal
esperant un bon regal.

D' aqui poc ja vindrà el tió
amb la il·lusió que em porti algun torró
Mentre preparo els raïms i vaig esperant
que el rellotge em digui que puc canviar d' any .

Per nadal també estem més amb família
que ens omple de felicitat i alegria .
Les festes s' han acabat i es hora de tornar
a escola a estudiar.


Bon Nadal

4 comentaris:

Carbassona ha dit...

És molt bonic Gominola i molt original.
Petonets preciosa.

Arda ha dit...

M'agrada. Sincerament, m'agrada molt.
Ja voldria que les meves netes, siguin tant eixerides com tu.
De moment son molt petites encara però tinc l'esperança de que quan aprenguin a llegir, aprenguin a estimar la lectura.
Es un tresor inestimable el que guarden els llibres.
Felicitats per el teu poema.

Garbí24 ha dit...

Molt bé.....a mi també m'agrada

tiu Jordi ha dit...

Molt be, m'agrada...esta molt ben pensat! Continua aixi i arribaras molt lluny!