17/4/10

APENDRE MATES DE FORMA DIVERTIDA

El dimecres estava fent uns deures de mates que precisament anàven sobre un tema que a mi em costa molt, que és el de la longitud.

El meu pare, que hi enten molt, m'ho va estar ensenyant per què pogués acabar de fer els deures, i llavors quan tingui l’exàmen (d’aqui poc segurament ja el farem) no tingui tants problemes per estudiar-ho.

Al final vaig poder acabar de fer deures, i el meu pare, per mirar si m’ho havia après, em va fer el seguent problema:

-Tinc 6 decímetres de galetes.

-Cada galeta fa 1 centímetre.

-Quantes galetes em podré menjar si la mama només em deixa menjar 30 milímetres?????

L’endemà m’ho vaig estar pensant, i al final el vaig poder resoldre.


Vosaltres saberíeu dir-me la resposta?????



3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Jo ja ho sé......però no donaré pistes per els que vinguin al darrera

Arda ha dit...

Ostres!. Que rovellades que tinc les matemàtiques!.
M'he estat esprement el cervell i si no em fallen els càlculs, et podràs menjar: 3 galetes.
Espero haver-ho endevinat.
Si o no?.

Fosqueta ha dit...

Quines tres galetes més bones ;)