8/1/11

Nadal 2010-2011

Aquest Nadal ha estat fantàstic. El dia de nit bona, al vespre, varen venir familiars a sopar i per fer cagar el tió. Em va portar moltes coses: Guants, 2 jocs i un comandament per a la Wii, xocolata, un disc de la meva cantant preferida (Selena Gomez), unes llibretes "de las divinas", un MP4,...
L'endemà, el dia de Nadal vàrem anar a casa la meva àvia a esmorzar xocolata desfeta i a obrir regals. Després cap a dinar a casa l'altra àvia on ens ho vàrem passar molt i molt bé.
El dia 30, vàrem marxar a França, concretament a Montpezat d' Agenais, fins el dia 2 de gener. El dia 5, molt nerviosos, cap a esparar els reis amb molta il·lusió. El dia de reis ens despertàrem pensant en què hi podria haver a dins dels regals.
Al final, a l'hora d'obrir-los, em vaig trobar... :Un calendari de PATITO FEO, un despartador, una camiseta, unes esportives... i dos regals compartits amb el meu germà: Un quadre amb una foto nostra i una invitació en un restaurant que ens agrada molt....
Però ara, ja s'han acabat les festes i és hora de tornar a l'escola...