16/1/10

Pastis

El dia 18 la meva germana Aina fa 18 anys, i avui anem a casa l'avia per celebrar-ho. L'hi hem dit a l' avia que no preparés postres per que nosaltres portaríem una coca .Voleu saber com es fa?
Mireu...
Ingradients:
-un iogurt
-amb la mesura del pot de iogurt posar:
-tres mesures de farina (o un i mig de farina i un i mig de maizena)
-dos mesures de sucre
-una mesura d'oli
-4 ous
-un sobre de llevat en pols
-cacau de pastisseria

Praparació:
Berrajeu tots els ingredients procurant que no quedin grumolls. Posar-ho en una plata de forn i enfornar durant uns tres quarts d' hora aproximadament de 180 a 200 graus.Quan estigui cuit i fred es desenmotlla, es parteix en tres capes. En una si posa confitura de taronja, a l'altre xocolata tipus nocilla, per sobre xocolata i per decorar lacasitos.
Vegeu com ha quedat:


BONIIIIIIIIIIIIIIISSIM!!!!!!!!!!!!!

1 comentari:

Arda ha dit...

Ostres!. M'està sorprenent aquesta afició teva als pastissos. Deus ser una llaminera!.
El faré, pots estar-ne segura perquè a mi, també m'agrada molt fer-ne i menjar-ne.
I felicita a l'Aina per els seus 18 anys. La meva neta Aina ha fet 1 any el dia 10 de Gener i m'ha fet gràcia que tu tinguis una germana amb el mateix nom i que també fa anys el gener.