9/7/10

LA PRIMERA TOMATA


A mi m'agraden molt les tomates, de fet és el segon menjar preferit, el primer és el salmó fumat.
Quan comença el temps de les tomates,en menjo per dinar i per sopar (i de vegades per esmorzar),només faig que menjar tomates.
Fins ara a casa meva no en menjavem,perquè encara no n´hi ha a l´hort.
I l'altre dia el meu pare com casi cada dia va anar a treballar a l'hort i, entre moltes tomates verdes en va veure un de vermella.
Quan vaig veure al meu pare amb la tomata li vaig preguntar si era de l'hort i em va dir que si,quan vaig sentir el si, vaig saltar d'alegria. Això volia dir que d'aqui poc ja tindriem caixes i caixes de tomates com les que us vaig ensenyar en un text de l'any passat...
Aqui us deixo una foto amb la primera tomata de l'hort juntament amb les primeres alberginies.....