30/4/11

EMILY THE STRANGE els dies perduts.

Un dia la meva mare em va comprar una novel·la que estava demanant feia dies. És de la col·lecció: Emily the Strange. Avui l'he acabat i m'ha semblat molt divertit.
És la primera novel·la de l'Emily, aquesta nena sempre va vestida de color negre, amiga de quatre gats, amant del costat més tenebrós de la vida. Té tretze anys. Pot saltar per damunt d'edificis molt alts; bé, segurament podria fer-ho si s'ho proposés. Però prefereix fer migdiades amb els seus quatre gats.

No us explicaré el final però si que us diré que acaba molt bé i que a mi m'ha agradat molt i molt.
Aquest és el primer llibre d'aquesta col·lecció però n'hi han més, com per exemple: Emily the Strange, cada cop més estranya.
Aquest és el segon llibre:
També hi ha Emily the Strange, temps obscurs.
Aquest és el tercer llibre:
A la meva cosina li han comprat
el segon. Ella ara es llegirà el meu i em deixerà per llegir el seu. Quan acabi us l'explicaré. Jo el recomano als més joves.
Aquest és el que m'he llegit:

1 comentari:

Garbí24 ha dit...

Ets moooooolt gran tiiiiiiiiiiiiaaaa